Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Pages

June 23, 2009

Tusun 52 - Mindah Ngagai Menua Bukai

Selamat tengahari serta tabi basa ngagai peninga.

Selamat kita begulai enggau aku Kassim Jeritan dalam program Randau ICT. Saritu program kitai ba Tusun 52.

Sebedau aku bepun ka Randau ICT kitai aku ngena peluang tu meri Selamat Hari Gawai ngagai bala peninga ti semampai dipebasa ka aku.

Leboh cuti Hari Gawai tu kemari, kami sebilik raun ngagai Negeri Melaka enggau Kuala Lumpur 4 hari. Kami ngena peluang cuti sekula tu bejalai meda menua bukai. Tambah mega pelajar anak-anak nyau bisi maju ari ti udah nya alai kami mutus ka ati diri deka bejalai sebelah Kuala Lumpur din.

Tiket bilun sigi udah lama dibeli aku ari kompeni AirAsia nengah website sida ia ianya AirAsia.com. Aku ulih meli tiket nya enggau murah laban aku ngerejister diri ba website tu. Enti kitai bisi ngerejister diri ba website AirAsia.com kitai nerima promosi ari AirAsia sehari dulu agi sebedau promosi nya ayan di suratkhabar. Nya alai aku semampai bulih penerang dulu agi ari orang bukai.

Sebedau kami mupok aku ngiga penerang pasal tempat ti patut dilawa kami di negeri Melaka. Maioh bendar penerang ti beguna ayan ba internet kelebih agi penerang ti datai ari orang ti udah kala kia. Ari nya kami nyamai bendar ngatur pejalai kami di Melaka din laban udah bisi penerang ti diambi aku ari internet. Kami nemu berapa tambang ari LCCT ngagai Melaka. Pia mega kami nemu anang ngambi teksi ari luar Airport laban rega ia jauh mar agi enti dibanding ka enggau teksi ti ngena kupon ari LCCT. Pia mega enti kitai deka bejimat agi kitai ulih ngena bas terus ari LCCT. Penerang nya mega bisi dipadah dalam internet.

Kami di Melaka bisi ngada ka siti pengawa ianya reunion tauka begempuru baru enggau bala ka sama enggau aku belajar ba Semenanjung taun 1991/ 1992 suba. Bala kami ti udah 17 taun nadai kala betemu. Kami betemu lalu ngada ka reunion ketegal ka sama ngena website Facebook.com, siti ari website social networking ti tebilang bendar kemaia hari tu. Enti nadai internet tentu meh kami enda ulih begiga ka pangan diri. Pemaioh kami ka reunion maya nya ianya bisi 17 iko lalu pemaioh anak kami bisi 53 iko. Semoa ia enggau bini anak tauka laki sida ia, pemaioh kami bisi lebih 80 iko. Reunion tu ulih nyadi lalu kami tetemu ka pangan diri enggau jampat ketegal bisi internet, kelebih agi website baka Facebook.com.

Ari Melaka kami menyanak mupok ka KL. Mula ia kami ka ngena cara “backpack“ bejalai nengah menua KL. Reti ia kami nadai booking hotel dulu. Taja pia bala anak nyau enda tentu tan laban menua din balat angat. Orang din madah ari din nadai ujan nyau ka sebulan udah.

Aku pan lalu ngubah plan kami, kurang agi bejalai sereta diau ba hotel siti aja maya ka diau ba KL din. Enti nitih ka plan asal kami keluar ari siti hotel lalu diau ba hotel bukai ka hari siti tang laban kami nyau enda tentu tan bejalai bebai ka beg, manah kami semina diau ba siti hotel aja dalam tempoh 3 hari nya.

Aku lalu telefon ngagai siti hotel ba Bukit Bintang nanya ka bisi enda bilik alai kami menyanak diau. No. Telefon nya ulih aku ngiga nengah internet leboh aku naip “hotel Bukit Bintang KL“ ba Google.com .Maya ka telefon lama bendar orang enda nyaut, nyau ninga ka pesan ti udah direkod orang aja. Udah nyau lima kali dail no telefon hotel nya tadi nya baru bisi orang nyaut. Reciptionist nya madah ka aku sida ia semina bisi bilik ti mar rega aja ianya RM380 semalam.

Aku sigi udah ngadang hotel sigi madah sida ia semina bisi bilik rega mar aja enti kitai deka check in tekala nya,nadai enggau booking dulu. Taja pia aku enda pecaya ka bilik ba hotel nya penuh magang. Tentu bisi bilik agi puang. Taja pan maya nya sekula pemisi lalu maioh orang bejalai ngagai KL, enda patut semua hotel penuh magang laban hari nya hari satu. Enti ujung minggu tentu meh penuh.

Aku lalu ngiga penerang pasal hotel ba Bukit Bintang nengah internet ianya ngena Google.com. Aku lalu tetemu ka siti website, Booking.com alai kitai ulih booking hotel nengah internet. Ari nya aku lalu booking bilik hotel ti ditanya aku nengah telefon dulu tadi. Dia aku meda bisi bilik ti murah agi ari ti dipadah ka reciptionist nya ngagai aku dulu agi. Rega bilik nya RM190 semalam. Nya jauh murah ari RM380 ti dipadah ka dulu agi. Aku lalu booking bilik nya nengah internet. Kami diau dia leboh ka 3 hari nya. Ketegal ka bisi internet kami menyanak bejimat ka belanja ari ka bebayar RM380 semalam ngagai RM190 aja.

Lemai nya aku lalu ngiga penerang pasal endor ti deka dilawa kami leboh ka diau di KL din. Aku sigi udah berambu deka mai bala anak bejalai ba KLCC tauka Petronas Twin Tower. Aku lalu ngiga penerang pasal KLCC nengah internet. Maioh meh penerang dalam internet pasal KLCC kelebih agi blog orang ti udah kala kia. Ari penerang ti dia kami nemu enti ngambi teksi ari Bukit Bintang tambang ia enda lebih ari RM15. Pia mega enti deka ngelawa skybridge kitai enda patut laun mansang kin laban maioh orang bukai deka sama ngelawa tempat nya. Enti udah penuh kitai enda ulih ngelawa skybridge ba tingkat 41 KLCC.

Pia mega kami bulih maioh penerang pasal Aquaria, siti agi tempat ti enda tau enda dilawa kitai enti kitai melawat KLCC. Semua penerang tu ditemu kami magang nengah internet. Nya alai nyamai bendar kami bejalai di KL enda kalat kalat tauka gining- gining ngapa laban siang ari kami bejalai, malam hari aku lalu ngiga penerang pasal tempat ti deka dilawa kami hari siti. Penerang baka perengka pengangkut ti tau dikena, berapa tambang ngena teksi sereta mega komen orang ti kala kia semua digiga aku nengah internet magang. Ari nya kami nyamai betawar rega enggau driba teksi enti rega ti dipinta sida ia kelalu mar.

Bala aku rindu bendar bebeli ka barang ba Bukit Bintang Walk. Sebedau kami bepeda ka barang ti deka dibeli aku sekali agi ngiga penerang ari internet nanya ka berapa rega barang patut ditawar ari rega ti dipinta orang ti bejual dia. Ari penerang dia kami nemu rega barang dia patut ditawar sampai naka 30% ari rega ti dipinta sida ti bejual dia. Udah bisi penerang nya baru kami belaboh betawar enggau sida ti bejual. Barang ti berega RM120 nyau tinggal RM30 aja. Uji enti kitai nadai bulih penerang ari internet enda kitai bisi pengering hati betawar rega sampai tinggal 30% aja.

Nya alai peninga,

Saritu aku bekunsi ka guna internet dalam pengidup kitai. Ngena internet kami ulih meli tiket bilun enggau rega ti murah agi. Ngena internet mega kami ulih booking bilik hotel enggau rega ti murah mega enti dibanding ka enggau rega kitai telefon booking ngagai hotel nya tadi. Ngena internet mega kami nemu tempat ti deka dilawa kami. Ari internet mega kami nemu rega tambang teksi ti patut ngambi ka kami enda dipinta tambang sebarang rega.

Pengawa mindah ngagai menua bukai nyamai bendar dikereja diatu kelebih agi bisi kompeni baka AirAsia ti ngada ka pejalai ngagai menua bukai ukai semina di Menua kitai Malaysia tang mega ngagi menua luar enggau rega ti murah. Pia mega kitai ulih ngatur pejalai enggau belanja kitai ari kitai ti bisi penerang ti cukup nengah internet.

Ari nya peninga anang enda ngena peluang ti bansa tu mindah ngagai menua bukai ngambi ka runding kitai tebuka agi meda gaya pendiau orang di menua bukai. Diatu maioh orang melancong 2 kali setaun, raun ngagai menua bukai dikena sida ngelantang ka runding sereta nambah ka penemu.

Aku arap ka peninga ngena peluang ti bisi diatu bejalai ngagai menua bukai. Tumu agi kitai meli tiket bilun nengah website AirAsia.com tauka Malaysiaairlines.com murah agi tiket ulih dibeli kitai. Pia mega penerang pasal menua ti deka dilawa kitai semampai bisi dalam internet.

Kena nutup randau ICT kitai ba Tusun 52 tu aku sekali agi ngelalau, randau ICT tu randau kitai. Aku ngelalu ka tanya sereta komen peninga, nya alai aku bisi nyendia ka blog alai kitai berandau ba kjict.blogspot.com alai kita ulih ngenatai ka komen tauka tanya kita.

Pia mega peninga tau ngena search engine Google enggau Yahoo! Dikena ngiga blog ti dikena aku. Kita taip “randau ict“ ba search box, kita ulih meda blog ti dikena aku berandau ka pekara ICT. Dia kitai ulih berandau enggau silik agi.

Kitai berandau ka pekara ICT ngambi ka kitai mereti ICT, ulih ngena ICT dalam pengidup kitai lalu nyadi ka ICT penatai pemisi kitai laban anang enda ingat, ICT UNGKUP KITAI SEMUA.

Enggau nya, mupok aku.

Terima kasih.

No comments:

 

Sample text

Sample Text

Sample Text